CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, September 29, 2011


Video ni khas buat sahabat2 ana yang slame ni sentiasa di sisi ana...yang pasti ada saat ana perlukan atunna...yang paling ana kagumi...saat fitnah membelengu diri ini...atunna masih ada sisa kepercayaan buat ana...syukran ya akhowat...atunna terlalu berharga dalam hidup ana...dan yang pasti..takkan ada yang boleh menggantikan tempat atunna dalam hati ana...setinggi-tinggi rasa syukur ana panjatkan buat Ilahi...kerna menganugerahkan ana bidadari-bidadari yang menyayangi diri ini....Alhamdulillah...Alhamdulillah....Alhamdulillah.....  


SURAT UNTUK CALON SUAMIKU....


Buat si dia...yang mungkin saja dititipkan Allah buat diri ini...harapan ku bawa bersama doa serta tawakal...moga benar dia adalah untukku...yang bakal menjadi pemilik tulang rusukku...yang bakal menjadi imamku...juga pemimpin buatku...penuh pengharapan ku panjatkan...buat-mu Ilahi....jika dia benar untukku...dekatkanlah hatinya dengan hatiku...jadikanlah dia insan yang halal buatku..bukan hanya untuk di dunia..malah hingga ke taman firdausi-Mu....


Friday, August 19, 2011

MESEJ MENGAYAT DARI LELAKI..HATI-HATI YA AKHOWAT!


Assalamualaikum..Moga kalian semua sentiasa di bawah naungan rahmat dan magfirahNya. Penulisan ini menunjukkan bahawa dengan hanya SMS kedua pihak boleh terjebak ke kancah penzinaan jika tidak mempunyai Iman yang kuat. SMS ini memang sengaja ditulis dengan penulisan seorang lelaki. Ceritanya memperlihatkan bagaimana seorang muslimat di'rosak' dengan mudah hanya dengan kata-kata manis! Wahai sahabat-sahabatku... Moga Allah pelihara kita daripada semua ini...
 
**********************************************************
 
1. salam. Blh sy kenal awk? Sy tertarik dgn prwatakan sopan awk. Dah lama sy prhatikn awk. Awk dak baik n sy trtarik la dgn tudung labuh awk. Sy harap kite bleh brkenalan.. ukhuwah fillah org kate..sy x terer sgt arab ni…
 
 
2. Trima kasih krn mnerima sy. Sy akan try sedaya upaya sy mnjaga awk dan mgikut syariat. Sy tau sy bukan baik sgt, tp demi Allah, sy cuba buat yg trbaik utk awk…
 
 
3. Ingat tau, jaga aurat leklok..jgn bagi org lain nmpk..kuar ngan kwn2 tau.. jgn sorg2..blk contact sy ek..sy doakan awk selalu..
 
 
4. awak,nape x contact sy. Sy risau awk kuar lama2..ye..mmg sy xde hak pun..sy tau sy percaye awk, tp sy x tau la nk kate cmne. Kite slalu nmpk dari jauh je ek.Tp sy rasa awk mcm dkt je ngan sy. Mgkn ni org kate cinta kot, wak..awk cinta sy x? xnk bgtau.. tp sy tau awk cinta sy..awk da malu nk jln tmpt sy lepak sbb malukan?..kih3. .tq.. i love u too..
 
 
5. Wak,selain family, Allah dan rasulnyer.. awk sayang sape ek? Sape saya dlm hati awk?
 
6. Wak wak..dr kawan kite just pggl sy awk je..mcm x special plk diri sy utk awk. sy tringin gak nk jd cm room8 sy ni. Pggl syg.. bole ke? Awk pggl sy bi ek? Rasa mcm baby sket. X salah kan.. just panggilan je..thanks syg.. love u... ..
 
7. Yang. kekdang bi tgk syg ni mcm x prcaya bi je. Yela, bi just tanya syg pkai apa je kan .. tq ek gtau, mkin dalam pulak rindu kat syg ni... .hihihi..
 
 
8. Yang bi nak syg tau, sayanglah segalanya utk bi, syg la pmberi semangat utk bi... yang... ..bi harap bi ngan syg xde rahsia lagi ek.. jgn risau..inikan membuktikan bi caring.. so jgn risau..k..yeye. . bi janji kan jaga rahsia kite..just msg je kan..love u..papai.. mmuahh!
 
9. Syg..da lama kite msg, leh kite jumpe x? ye..ayang bwk la kawan2 k..tq yunk! i love u.... ..
 
 
10. Tq pggl bi ngan pgglan abg.. abg tggu lame da..abg tau..kite x leh pakse dlm hubungan..la iqra hafiddin..:senyum:. . sikit sikit je..kih3..
 
 
11. Hi syg, watpe 2? Nk ckp sket.. nape syg bwk satu battalion nak jumpa abg?... syg x caye kat abg eh.. :senyum:..
 
 
12. Syg..kite jumpe k?..abg suka syg pakai tudung yg abg beli tu..cam wardina lak..bkn syg x cntk.. just nmpk mkn cntk la..nipis sikit je.. nnt jumpa nnt syg bwk sorg dah la k..
 
 
13. Syg..abg sory ngan apa jd td.. abg trsentuh jari syg td.. Tol gak ckp syg eh, trsentuh xpe..TER.. :senyum:..makin tebal la pulak cinta abg kat syg..
 
 
14. Thanks jumpa td, syg cntk la.. Ololo..abg romantik sket pun salah ke? Ske abg romantik ek? :senyum:.. Eh, td jumpa abg da berani tenung abg ek..:senyum:.. tgk td kwn syg cam ske kat kwn abg je.. senang la kita jumpa pasni.. tgk..Allah memberkati hubungan kite.. syg solat dah ke? Doakan abg skali ek..miss u..
 
 
15. syg..just nk tanya.. syg cinta bg berapa percent? Apa tandanya eh? 50% je... :senyum:..yang. . just nk tanya..rambut syg panjang x? just thinking of u at the moment…
 
 
16. Td terbeli tudung pendek.. yg abg bg kat syg tu.. syg..bg la gmbr syg special untuk abg yg pakai tudung td 2.. Cntk nye syg..gambar ni nak wat wallpaper hp ngan kompter abg la..
 
 
17. Yang.. syg cintakan abg berapa percent? Sepenuh hati Thanks syg..love u too.. abg janji, abg akan jaga syg baik2 dan xkan tinggalkan syg...
 
 
18. Syg..da lame kita couple kan.. xkan abg pegang tgn pun nak marah.. Syg kan milik abg.. Thank 4 being understanding. .
 
19. Syg kata Syg cintakan abg sepenuh hati.. kalu gitu..apa buktinya Syg cintakan abg..?
 
SELEPAS ITU BARU BERMULA ZINA YANG SEBENAR...
 
****************************************************************
20. huh!... syg mengndung? tahu kat ne... cube check balik dgn doktor... xkan sekali buat dah mengandung, check balik k..
 
 
21. huh! btol la syg mengndung ni?? syg, utk kebaikan kita berdua, lebih baik syg gugurkan kandungan tu.. gugurkan k..
 
 
22. Nape plak xnak? xberdosa la klu bunuh benda yang masing xbernyawa.....gugurkan jelah!!! jgn buat masalah bleh x!!
 
23. xsakitlah!!! nape manje sangat ni! xkan bnda mudah cam tu pun xbleh buat..
 
 
24. sori syg, abg xbleh temankan syg ke klinik tu, abg malu klu terserempak dgn family or member, malu la abg klu diorg nmpak abg bwk syg dgn perut syg yg besar tu..
 
 
25. Ape!! RM 5,000?? kau yg mengandung... kau cari sendiri la duit nak gugurkan anak tu.. bukan masalah aku.. lantak kau la... bukan masalah aku jgak keluarga kau pulau kau.. kau tu yg bodoh!! kau ingat kau tu cantik sgt?? aku dah xingin kat kau!! pergi mmpos!
 
 
26. jgn kol n msg lg bleh x?!.. aku sbuk.. xde masa nk layan kau!...
 
27.(terputus hubungan)
- wanita itu mati akibat kegagalan proses penguguran..
- si lelaki mencari mangsa baru..
- dan kejadian terus berulang..
 
ITULAH KEBANYAKAN YANG TERJADI DI DUNIA KITA INI...
 
PESANAN DARI ADMIN: SESAL DAHULU PENDAPATAN SESAL KEMUDIA TIDAK BERGUNA LAGI
 
SEKIRANYA ADA SEDANG BER"COUPLE" ANDA MUNGKIN SEDANG MENGHAMPIRI KEPADA ZINA DAN SEKIRANYA LARANGAN ISLAM ANDA KETEPIKAN...ANDA MUNGKIN TIDAK MENGHIRAUKAN DOSA YG ANDA LAKUKAN DAN MAKSIAT YG ANDA LAKUKAN ITU...
 
OLEH ITU SEKIRA APA2 YG BERLAKU PADA DIRI ANDA...
 
JANGAN SALAHKAN AGAMA
JANGAN SALAHKAN KELUARGA
JANGAN SALAHKAN TAKDIR
JANGAN SALAHKAN SESIAPA...TATAPI
 
SALAHKAN DIRI SENDIRI KERANA ANDA SENDIRI YG MEMILIH JALAN INI IAITU JALAN KEHANCURAN DIRI...ANDA SENDIRI YANG MEMILIH JALAN GELAP...
 
INGATLAH...!!!
 
ALLAH S.W.T TIDAK MENZALIMI HAMBANYA AKAN TETAPI MANUSIA ITU YG MENZALIMI DIRINYA SENDIRI...

p/s: sume nie ana copy dari kawan..hehe sape ntah..luper daa..tapi yang penting kite same2 amik pengajaran ek...

Friday, June 10, 2011

MAT LUTHFI


Salam semua..sebenarnye ana xtau gak nak post ape kali ni..huhu nak dijadikan story..semalam na gi umah kawan ana,nadia name ye...dye tunjukk r kat ana video mat luthfi ea..kat skul ana kire mamat ni bley tahan gak r dye punyer glamour...cute gak r sposen due...huhu tapi pape pun yang nak ana oyaknyer ana suke tengok dyer punyer video...so dengan suke cita tanpa dukanyer ana nak share ngan semua..huhu enjoy it.....







Tuesday, June 7, 2011

KAULAH BIDADARI...


KU BERTANYA PADA BULAN...

SIAPAKAH ITU BIDADARI?

BULAN MENYURUHKU MEMBUKA HATI DAN TERUS 

MENCARI...

TIADA KUTEMU DAN TERUS KUMENANTI...

DETIK DEMI DETIK...

SAAT DEMI SAAT...

TETAP TIADA KUTEMUI...DAN...

SAAT AKU INGIN BERLARI...

KAU DATANG MENYINARI...

KAU BIDADARI..

DIHANTAR OLEH RABBI...

BAHAGIA KU SAAT KAU DI SISI...

p/s;Huhu...honestly sajak ni bukan ana yang cipta...ni hasil ciplak..hehe ada KAWAN ana yang bagi...rase macam bez je...so enjoy it!

Monday, June 6, 2011

I LOVE THIS SONG SO MUCH!!



Ku pendamkan perasaan ini
Ku rahsiakan rasa hati ini
Melindungkan kasih yang berputik
Tersembunyi di dasar hati

Ku pohonkan petunjuk Ilahi
Hadirkanlah insan yang sejati
Menemani kesepian ini
Mendamaikan sekeping hati

Oh Tuhanku
Berikanlah ketenangan abadi
Untukku menghadapi
Resahnya hati ini mendambakan kasih
Insan yang ku sayang

C/o:
Di hati ini
Hanya Tuhan yang tahu
Di hati ini
Aku rindu padamu
Tulus sanubari
Menantikan hadirmu
Hanyalah kau gadis pilihanku

Kerana batasan adat dan syariat
Menguji kekuatan keteguhan iman
insan yang berkasih

Lagu : Manis Helma
Lirik : Manis Alia & Atie

ZIKIR DIPERSENDAKAN GADIS-GADIS BERTUDUNG...


ni lagi satu hal bebudak zaman sekarang..semua benda nak dijadikan mainan...sampai tahap zikir pun nak dijadikan dikir barat??? boleh sahabat2 sekalian bayangkan betapa mereka semua ni tak menghormati Islam..tak menghormati Rasulullah dan yang paling penting tiada rasa takut pada Allah...sedih ana tengok video ni...inilah yang dinamakan islam hanya pada nama...islam hanya pada penampilan tapi hati?? entah ke maner diorang campak harga diri diorang sebagai seorang islam....astagfirullahalazim!! nauzubillahiminzalik...

NAMA ISTERI RASULULLAH DIPERMAINKAN...ALLAHUAKBAR!!



Allahuakbar! maner2 sahabat ana yang tengok video ni moga dapat ambik iktibar...sedarlah semua bahawa umat akhir zaman ini sudah kecundang dari landasan keimanan....nama junjungan besar seenak bin sesedapnye dipermainkan...masyallah!! duhai hafizul quran...kamu semualah kini yang menjadi harapan serta tunggak agama islam untuk bangkit pertahankan dini Allah ini..

Saturday, June 4, 2011

BIDADARI SYURGA


video

PETIKLAH BUNGA ITU WAHAI KUMBANG SAKTI..

Bunga mekar di taman larangan
elok kelopaknya..elok harumnya
dijaga rapi Sang Penjaga
dihias tertib tiada tercela

Aku menyaksikan bunga itu kembang
dan aku juga menyaksikan bunga itu layu
Lantas! siapa yang harus kupersalahkan?
Bunga itu? Atau kamu sang kumbang?
Atau kamu?

Tika bunga itu mula menjalar indah ke hentian tertinggi
kau datang merampas langkahnya
kau datang menghalang cintanya
Ya!
kamu datang menghalang cintanya
pada Raja Segala Cinta
masakan kamu tidak ketahui?
cintanya milik Raja Segala Cinta!
kamu tahu itu? kamu sedar itu?
bukankah kamu kumbang sakti?
Mengapa tegar untukmu
merampas dan merosakkan cintanya pada si Dia??

kau datang membawa sejuta janji
kau datang membawa sejuta pengharapan
Dia itu bunga, wahai kumbang..
Dia itu bunga
di sentuh oleh tangan asing,layulah dia
dibuai cerita angksa melangit,terbanglah dia


Jangan kau gantung dia tidak bertali
jangan kau biarkan dia lemah tiada hati
Jika benar kamu kumbang sakti
bunga itu tidak perlu tersungkur
petiklah dia
secepatnya..
Lekas! jangan sampai bunga itu hilang seri
saktimu dan serinya akan mengembalikan cahaya buana ini
bukankah itu ajaran Rasul kita?
bukankah itu mengelakkan kemurkaan Tuhan kita?
dari kamu berterus-terusan 
menghentakkan kaki, ego tiada bertepi
lekaslahhhh...
petik bunga itu
dan berlarilah kamu di syurga nanti



Aku sayangkan bunga
dan kamu wahai kumbang
cinta mana yang harus ku sumpah menjadi racun?
cinta yang membuatkan bunga  dan kumbang
tenggelam di alam fantasi

siramkan air dan bajai
Mentari! pancarkan cahaya!

sempurnakan ia mengikut acuan yang sudah di tetapkan
jangan ambil racun berbisa
andai taman  syurga bisa jadi milik kalian berdua

Petiklah dia
mohon petunjuk Raja Segala Cinta
minta restu dua orang tua
dan aku mendoakan sentiasa

Bukan aku memaksa..
tapi aku terpaksa
sampai bila harus kau biarkan
bunga itu terkulai layu di situ?
Dia perlukan jawapan
petiklah dia secepat yang kau mampu kumbang...
andai bunga itu yang hadir dalam petunjukNya
andai bunga itu yang tersenyum indah dalam mimpimu

Andai kamu kumbang sakti itu........
buktikan pada dunia kamu punya kuasa itu.

Allah akan mempermudahkan segalanya..
janji Allah itu pasti!!