CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, February 6, 2012

KENANGAN SKTJ...



2005..
          -pertemuan pertama aku n eny..hmm..kitorang ea da satu sekolah dari darjah satu ag p..disebbkan prangai aku yg memg x suke amk tau hal org..aku xpernh knal pun sape nor aini ahmad zohri..hahaha…aku ingat ag..time tu aku mule2 knal ngan sorg mamat poyo ea...leh katekan suke same suke r kot..ala..xmatured ag time tu..urm..eny r yang jd perantaraan..posmen r kirenye..so mase tu r aku mula rapat ngan eny..eh jp..aku pun jd posmen ye gak..haha..lwak r lau ingat balik..

          -kitorang cam blangkas..hua3..kalah org bcinta tau..g kantin same2..g pustaka same2..lau ada klas tambahan kitorg duk same2..masuk tandas same2..ahak3..mlampau r tu..hehe..

          -mase ptengahan tahun..kat skolah ada hari sukan..hoho..aku n eny x join the club pun..mlas r nak main..so kitorang jadi pasukan sorak yang x bertauliah..haha..cam org giler pun ade..xtau benda duk jerit..sampai nak kuar anak tekak..haha..budak2…kitorang duk kat tengah2 padang sambil makan A&W..hek2..kire makanan pling bez r tu knonnye..hohohoho….




2006..
          -masuk taun nie..aku n eny da xcare benda lain..nk UPSR..knon la..huhu..kitorang rapat giler ngan bdak2 kelas 6 arif..hehe..mase tu..aku jd penolong ktua pengawas..kire geng2 berpengaruh gak r..hah koya..aku rapat ngan ktua pengawas..Azmier..huhu..bdak pling lwak tp nyusahkan idup aku..hehe..(aku ktuk skit jemir..sowi2)..tau x..aku kena duk tepi dye dalam kelas..dsebabkan dye xpernah bg aku blajar scare aman..result TOV aku down thap giler..psaing aku leh dapat num satu..huuh..frust meniarap aku…uhuk3

          -stu ag bnda yg aku ske buat..hehe..cubt pipi eny..muahaha…comey ekpon..dye ade lesung pipit..eh x..lesung batu..ahak3…

          -hmm..mase bulan pose..ckgu man suruh buat halaqah tiap mase BM..huhu..eny ea..waktu tu kurang ilmu sket nak ngaji n dye mtak tlong r ajar dye..(knonnye time tu cam ustazah r..hehe)..p xsempat pun nak ajar..bdak tu da pandai sendri..haha..tp..eny slalu ckap..dye tharu r coz aku sgup nak ajar dye mase tu..hoho…makin lebar je ase idung ea..ahak2..

          -sampai la waktu terakhir kitorang kat sktj..mase tu nak amk result UPSR..tapi yang sadisnye..aku demam..n terpaksa dihantar balik.hoho..sedih woo..tibe2..ckgu man punye anak merangkap kwan aku tepon..ye ckap aku dapat 4A 1B…nak pengsan ase…pahtu talian terputus..huhu…mengapa dunia ni kejam??? Aku nak 5A!!  tibe2 ckgu man tepon balik..dye ckap..anak dye saje nak ngusik..aku dapat 5A…Alhamdulillah..wow..nak terbang ase mase tu..baek lalu demam..hek2


Hehe..tu je yang aku dapat ingat kenangan kat SEKOLAH RENDAH KEBANGSAAN TOK JEMBAL…tp..pape pun..aku tak pernah luper kat kwan2 skolah rendah aku..aku n eny??? Alhamdulillah..aku still kwan rapat ngan dye sampai skarang…hehe..

0 comments:

Post a Comment