CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, February 14, 2013

R.I.N.D.U.


salam sayang buat semua khalifah Allah...
lame menyepi kan..hehe....da lame sangat dah x update blog ni....macam2 benda da jadi...huhu
sejak masuk darul Quran....
banyak sangat benda yang aku dah blaja...
tentang erti kehidupan Islam...
tentang bermaknanya ukhwah...
tentang pentingnya tarbiyyah...
tentang erti kesabaran...
hmm....banyak sangat..
yang paling aku nak tekankan kat entry ni...
adalah....ape itu ukhwah yang sebenar...
kalau dulu...
senior2 tetap ngan senior...
junior2 pon ade geng sendiri...
ramai saling x kenal wlaupon hari2 jumpe...
satu skolah...satu asrama...
tapi...tetap jauh.....
ke mana hilangnya nilai persaudaraan...?
mane perginya jalinan islamiah yang sering diperkatakan...?
aku sendiri hairan...
hmmm.....
kat sini...aku diajar untuk menyayangi dan disayangi...
bukan cume pada kawan2 satu sem...
tapi jugak pada kakak2 n adik2....
saling amik berat....tanye khabar...
n tau ape yang aku paling suka..?
hehe....aku mesti tersenyum tiap kali ade akak2 yang sebut...
TAK KENAL...MAKA TAARUF LA......
hehe....kat sini tiada istilah 'AKU SEORANG'
sebab...yang aku pasti...tiap kali trase sendirian...
pasti akn ade yang menemani....
terima kasih semua..... <3


p/s: cam poyo je ayat aku ni...haha lame doh x updates ekpon...hehe....


0 comments:

Post a Comment