CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, May 4, 2012

mY LaST DaY..

huhuhuhu...cedihnye ambe...hari ni hari last aku duk kat umah ea....hmmm..tadi..terjadinye agenda menyayat hati..antara aku ngan aini...huk2...memang la cedih....aku dah nak tinggal dye ea...bile agi la kitorang leh jumpe pah ni...uhuk3.....

semua benda aku dah settle...hoho..alhamdulillah...stkat ni sume barang yang aku senaraikan tu cukup je...hehe...penat wooo! ase cam aku wat larian maraton tawaf 40 kali umah aku ea...haha...ye a...nak kena cari cadar la...selimut la...towel....berus gigi xtau da tercampak kat ane..hik2...last2...bile tengok beg...aiseh! 4 beg beso barang aku sowang je...mak aku pun melazerkan mulut..haha...bakpe xbawak ngan almari skli baju2 tu??? ahak2....malu i....

disebabkan pasni maybe dah susah aku nak update something for my blog ea...so untuk entry ni letak la gambar2 yang terlebih pose + prasan tomey ea untuk tatapan teman2 yang sudi lawat blog aku ni..walaupun blog aku ni xseberapa pun....huhu....thanks for you all ea...

my beloved friend!!

posing kat penyu la konon...

ceh..gaye xbley blah! haha

love you mira...miss u so much

ehem...koya sket
cayang sume!
mmmmmmuuuuah!

so...pas ni jangan rindu2 kat aku ea...hahaha....nak rindu pun xpe...ingat ea..pape pon jadi...aku cayang korang sumer.....mmmmmmuuuuuuuuuah! doakan aku ea...salam sayang and rindu untuk semua kawan2 sktj and imtiaz kuala berang.... <3


1 comments:

Post a Comment