CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, May 1, 2012

mY BuSY DaY.....

adeh...penat...
assalamualaikum...huhu..hari ni aku busy giler2...memang sampai tahap xdapat nak berjalan dah....penat sangat..hoho...pagi2 tadi agi aku ngan parents dah terpacak kat mydin mall...haha...siap bagi salam agi kat guard..ahak2 mlampau a tu...aku gi beli barang2 keperluan nak gi DQ le.huk2...hambik punyer hambik...sampai xingat dunia da...tengok2 barang2 aku+barang kawen kak yuni dah padat dua troli...hak2...pecah rekod kitorang shopping! memang melayang a duet mak aku..hik2....

eny n me..

coooooopp!!! bukan tu yang aku nak citer...ayoyo...skali salah topik daa....huhu...sbenarnye...rase kurang yakin nak gi DQ ea datang balik...aku ase cam ade something yang menghalang...aku pun xtau nak describe gane...yang aku tau...aku seolah2 rase cam kehilangan something kalau aku jejak kaki kt sana nanti... (peeerh! ayat xbleh blah kot....) haha....pikir punyer pikir..baru la aku tau..

cedih wooo...

rupe-rupenye...aku takot and cedih nak tinggalkan eny...my best friend! she is not only a friend...but she is everything to me....yang buat aku sedih sangat...biler aku terlalu bz nak setle urusan sambung blaja ea sampaikan aku xde mase pun ngan dye minggu ni...huk2...maaf eny...

im going to miss you

tapi gane2 pun...aku akan try gak gi jumpe dye...sebelom aku gi sane...ye la...sape tau kan..kalau aku pergi xbalik2 ke....huhu lau balik pun belum tentu dapat jumpe eny...huk2....tapi...bile pikir agi...aku xpatot buat hal ni jadi penghalang...adatlah...setiap pertemuan akan ade perpisahan...ibarat kata....bila kita menyayangi seseorang..kita harus bersedia untuk menangis kerananya....

forever together..
so...ape pun jadi...n sjauh ane pun kita akan terpisah...kita kena sentiasa ingat...Allah itu ade antara kita...jadi xyah la bimbang..bila sesuatu hubungan terbina kerana Allah...pasti akan dipelihara olehNya......

1 comments:

EnyZahra said...

Sara~ nak ngis se bc entry ni :') huk2.. love ue damn much pren, i am gonna missing ue like crazy! i knoe tht.. n ue must tke care urslf kat cne k?? hehe, all da best dear! May Allah bless you, n may allah take care of ue,take care everything! Ur health,ur iman, insyaAllah.. Ya Allah//pliss take cre my SARA! .. amin~ Wait for me okey~ nga usaha untuk wat rayuan..hehe.. bertemu & berpisah kerana Allah!! insyaAllah// love you pren! :)

Post a Comment