CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, April 30, 2012

tHe SiGn....



salam...hmmm.xtau nak mula dari ane...im just want to share about my dream..last night....

mula-mula...aku gi satu ujian ea...aku pun xtau ujian ape...ye macam nak test sejauh mane aku layak nak masuk universiti...aku pun xtau ape yang aku jawab tapi..the result is..i failed!! sume paper aku failed....aku memang frust tahap tertiarap a...tibe-tibe...ade ade dua orang cikgu aku datang umah..naik kereta besor...(jenis ape tu...aku xprasan..hehe) ye ajak aku cepat2 naik kreta tu...then...bila da masuk...aku tanye a...mane diorang nak bawak aku ea...huhu...mase tu aku da prasan yang aku punyer baju...daripada tshirt da bertukar jadi jubah hitam+jilbab putih....sampai kat satu dataran ea...cikgu aku suruh turun...dye cakap...oke sara...kita da sampai DQ....OMG! terkejut aku...next...tengah2 aku tersesat and xtau nak gi mane time tu...tibe2 ade sorang kakak ea cakap...dik...jom kita solat same2...kita berjemaah ramai2 kat dataran ea...aku pun tengok a sekeliling...rupe2nye..dah ramai yang duduk dalam saf solat...yang laki ade pakai jubah putih and hitam...pempuan plak pakai baju putih....mase tu..aku pun angkat takbir.......

aku pun terbangun dari tidur...so i make a conclusion that...that was a sign from Allah...to make me more confident untuk gi Darul Quran.......Alhamdulillah.... =)
aku akan gi KL hari jumat ni..mybe dh susah sket nak update blog pasni..huhu....tpi jangan risau...slagi ade mase....aku akn share anything dalam blog ni...jangan rindu2 aku ea...haha

2 comments:

Nik Abidah Nik Abdul Ghafar said...

seriyau la bace sara...

EnyZahra said...

All da bes pren! :) hehe, i knoe, tu yg terbaik~insyaAllah

Post a Comment