CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, April 26, 2012

MY REUNION.....

hehe...duk bertenggek bkor ayam...
salam...hoho....ari ni aku nak story sal hari selasa ari tu...24hb April 2012...the best moment in my life....tau knp??? hehehe...aku dah jumpe balik adik-bradik xbrape nak angkat aku...haha....geng2 6 Arif...! sies a...windu giler tahap mega kat korang...yang bestnye...ramai a yang join kitorang punye reunion tahun ni...ye a...takot xjumpe da pahni...masing2 akn bawak haluan...kitorang buat BBQ kat tepi pantai...hehe..mula2 sampai tu pun aku dah nak tergelak bile tengok Ajriena duk maen pasir...haha...aku ingat dia nak buat istana pasir..rupe2nye nak gali tempat untuk BBQ kitorang..hahaha...lawak ase tengok gaye dye...-mencangkul guna slipar getah...hik2

yummm..yummmm!
next....kitorang tunggu a budak2 laen smentara nak hidupkan api...skali datang a sowang mamat ni....dengan penuh debaranaku menanti...jeng...jeng...jeng...suspen betol! slow2 macam sipbab dia bukak helmet...hehe...aiseh...skali Ucop daaa....haha....budak ni pun da lain...kalu dulu..punyer la malu ngan pempuan...haha...skarang x da...spoting je time aku and the geng usik2 dia...haha...xlame pah tu datang la agi hero2 hutan pasifik...Azmier...Faiz...Bob...Ewan..Kimie...hoho..tu je ase yang datang...laki laen...aku wase cam dah pupus je...muaahahah!

nabila..jien..wani..n ikah!!
yang pempuan plak ramai je...yang aku paling suke tengok...Ikah...anak Che Rahim...haha...macho siot! haha...ngan Farahin skali...dua2 buat skill berebut pempuan...sampaikan aku pun nak direbutnye..hahaha...lucu a diorang ea...memang pecah usus a aku ktawe ngan sek2 ni....lagi...wani...makin putih ala2 makcik cina...hehe emang chinese look pun budak tu...zatie..asma'...eny...aisyah nawi...atin...siti...ema...fatonah...hoho...muke memang xbrubah langsung a...cuma nampak la matured sket..hehe...

xsabar nak makan la ni..hik2
yang aku nampak paling ketara brubahnye..jijie..hehe...dah make-up da skarang...feeeeeewwit! leh tercabut serban pak lebai kampung aku tau..ahak2...nabila...hmmm..makin cun a...hehe...last2 baru aku prasan ade sowang ni yang aku xcam sangat...dia punyer la menyerlahkan keayuan duk senyum2 tengok aku...haha...aku ingtkan adik kawan2 aku gak...haha...rope2nye....farah!!! hahahaha....sies a aku memang xcam dia...da laen sangat..makin ayu...takot aku nak bgurau senda ngan dia...napak lembut sangat ekpon..hehe....aku banyak ckap2 ngan Azmier ari tu..ye a kan...dye kawan aku paling+terkamcing dulu...haha....macam2 crite kuar...memang skepala a kitorang...sempoi hbis kot..hik2...


budop2 ayu..haha...knon la...
hmmm...last skali...aku x sempat pun nak bye2 kat semua owang coz big boss aku da col suruh balik..haha...dah 6.30ptg ekpon...huhu...so...aku xde can la nak bergambar beramai2...uhuk2...sadis tersa menusuk kolbu...hik2...pape pun...for you guys 6 Arif...aku xkan lupe a kat korang...korang la kenangan termanis dalam hidup aku!!! mmmmmmmuuuah...love you all... <3

0 comments:

Post a Comment