CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, July 20, 2012

MY LOVELY DAY...hihi

salam...hoho....im sooooooooo hepy today...haha...u know why?? hari ni aku dapat jumpe ngan bff aku...hehe..eny!! love u so much my dear friend....syok sangat...Alhamdulillah...xsangka dapat jumpe ngan dia cuti ni...huhu...ingatkan xde pluang da tau...huhu...tadi...aku gi lepak kat umah dia dulu...citer2 sal kawan2 aku..kawan2 dia...hmmm...im miss da moment! then..yang paling syok...aku..eny...aya n spupu eny gi jalan2 kat pantai...sambil sedut ABC...hik3....tapi frust..baru ingat nak letak gambar2 yang kitorang amik tadi tapi camera plak habis bateri..huk3...so...ni je yang aku leh letak ea...gmbar dari fon aku...hehe...nasib baek ade ganti...hoho....so...i realy hope...dengan mangabdikan gambar kitrang dalam blog ni...buat aku xpernah lupe..pada sorang kawan...sahabat...teman terhebat dari Ilahi....

nie namenye bebudak koya!! haha

sweet la konon duk pegang2 tu..hik2

ayu gituuuuu...


makcik2 skalian...kamera kat depan le....

0 comments:

Post a Comment