CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, July 19, 2012

MY SISTER WEDDING...

pada tanggal 31 Mei 2012...maka dengan ini...saya mengisytiharkan....bahawasanya...kakak tersayang aku....sudah menjadi milik suaminya...huk2....cedih.....hilang da geng aku...pahni...aku kena tido sorang2 le...huk2..kakakku sudah dibawe lari....haha....ape hal plak nak touching bin sentap ea....? haha....honestly im soo happy for you kak....semoga kak dapat jadi seorang isteri yang solehah...isteri yang sentiasa menyenangkan hati suami....n jadi isteri terbaik di dunia dan akhirat sana....

ehem...untuk post ni...aku just nak tunjuk hasil gambar2 cun kakak aku...hehe...tengok la sape tukang amek gambar ea....haha (kembang2)~ macam ade orang puji...senget le!


ni la buah hati pengarang usus akak aku ea... >.<
super pose dari kak yuni!! haha
ehem..ehem...ingat hubby ek??
er...amik gambar bunga ke kakak aku ni?? confius2..








0 comments:

Post a Comment