CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, May 4, 2012

mY LaST DaY..

huhuhuhu...cedihnye ambe...hari ni hari last aku duk kat umah ea....hmmm..tadi..terjadinye agenda menyayat hati..antara aku ngan aini...huk2...memang la cedih....aku dah nak tinggal dye ea...bile agi la kitorang leh jumpe pah ni...uhuk3.....

semua benda aku dah settle...hoho..alhamdulillah...stkat ni sume barang yang aku senaraikan tu cukup je...hehe...penat wooo! ase cam aku wat larian maraton tawaf 40 kali umah aku ea...haha...ye a...nak kena cari cadar la...selimut la...towel....berus gigi xtau da tercampak kat ane..hik2...last2...bile tengok beg...aiseh! 4 beg beso barang aku sowang je...mak aku pun melazerkan mulut..haha...bakpe xbawak ngan almari skli baju2 tu??? ahak2....malu i....

disebabkan pasni maybe dah susah aku nak update something for my blog ea...so untuk entry ni letak la gambar2 yang terlebih pose + prasan tomey ea untuk tatapan teman2 yang sudi lawat blog aku ni..walaupun blog aku ni xseberapa pun....huhu....thanks for you all ea...

my beloved friend!!

posing kat penyu la konon...

ceh..gaye xbley blah! haha

love you mira...miss u so much

ehem...koya sket
cayang sume!
mmmmmmuuuuah!

so...pas ni jangan rindu2 kat aku ea...hahaha....nak rindu pun xpe...ingat ea..pape pon jadi...aku cayang korang sumer.....mmmmmmuuuuuuuuuah! doakan aku ea...salam sayang and rindu untuk semua kawan2 sktj and imtiaz kuala berang.... <3


Tuesday, May 1, 2012

mY BuSY DaY.....

adeh...penat...
assalamualaikum...huhu..hari ni aku busy giler2...memang sampai tahap xdapat nak berjalan dah....penat sangat..hoho...pagi2 tadi agi aku ngan parents dah terpacak kat mydin mall...haha...siap bagi salam agi kat guard..ahak2 mlampau a tu...aku gi beli barang2 keperluan nak gi DQ le.huk2...hambik punyer hambik...sampai xingat dunia da...tengok2 barang2 aku+barang kawen kak yuni dah padat dua troli...hak2...pecah rekod kitorang shopping! memang melayang a duet mak aku..hik2....

eny n me..

coooooopp!!! bukan tu yang aku nak citer...ayoyo...skali salah topik daa....huhu...sbenarnye...rase kurang yakin nak gi DQ ea datang balik...aku ase cam ade something yang menghalang...aku pun xtau nak describe gane...yang aku tau...aku seolah2 rase cam kehilangan something kalau aku jejak kaki kt sana nanti... (peeerh! ayat xbleh blah kot....) haha....pikir punyer pikir..baru la aku tau..

cedih wooo...

rupe-rupenye...aku takot and cedih nak tinggalkan eny...my best friend! she is not only a friend...but she is everything to me....yang buat aku sedih sangat...biler aku terlalu bz nak setle urusan sambung blaja ea sampaikan aku xde mase pun ngan dye minggu ni...huk2...maaf eny...

im going to miss you

tapi gane2 pun...aku akan try gak gi jumpe dye...sebelom aku gi sane...ye la...sape tau kan..kalau aku pergi xbalik2 ke....huhu lau balik pun belum tentu dapat jumpe eny...huk2....tapi...bile pikir agi...aku xpatot buat hal ni jadi penghalang...adatlah...setiap pertemuan akan ade perpisahan...ibarat kata....bila kita menyayangi seseorang..kita harus bersedia untuk menangis kerananya....

forever together..
so...ape pun jadi...n sjauh ane pun kita akan terpisah...kita kena sentiasa ingat...Allah itu ade antara kita...jadi xyah la bimbang..bila sesuatu hubungan terbina kerana Allah...pasti akan dipelihara olehNya......

Monday, April 30, 2012

tHe SiGn....



salam...hmmm.xtau nak mula dari ane...im just want to share about my dream..last night....

mula-mula...aku gi satu ujian ea...aku pun xtau ujian ape...ye macam nak test sejauh mane aku layak nak masuk universiti...aku pun xtau ape yang aku jawab tapi..the result is..i failed!! sume paper aku failed....aku memang frust tahap tertiarap a...tibe-tibe...ade ade dua orang cikgu aku datang umah..naik kereta besor...(jenis ape tu...aku xprasan..hehe) ye ajak aku cepat2 naik kreta tu...then...bila da masuk...aku tanye a...mane diorang nak bawak aku ea...huhu...mase tu aku da prasan yang aku punyer baju...daripada tshirt da bertukar jadi jubah hitam+jilbab putih....sampai kat satu dataran ea...cikgu aku suruh turun...dye cakap...oke sara...kita da sampai DQ....OMG! terkejut aku...next...tengah2 aku tersesat and xtau nak gi mane time tu...tibe2 ade sorang kakak ea cakap...dik...jom kita solat same2...kita berjemaah ramai2 kat dataran ea...aku pun tengok a sekeliling...rupe2nye..dah ramai yang duduk dalam saf solat...yang laki ade pakai jubah putih and hitam...pempuan plak pakai baju putih....mase tu..aku pun angkat takbir.......

aku pun terbangun dari tidur...so i make a conclusion that...that was a sign from Allah...to make me more confident untuk gi Darul Quran.......Alhamdulillah.... =)
aku akan gi KL hari jumat ni..mybe dh susah sket nak update blog pasni..huhu....tpi jangan risau...slagi ade mase....aku akn share anything dalam blog ni...jangan rindu2 aku ea...haha